ՓԱՌՔ 1918 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՅԻՍՅԱՆ ՀԵՐՈՍԱՄԱՐՏԵՐԻ ՀԵՐՈՍՆԵՐԻՆ
27.05.2012 թ.
ԱՊԱՐԱՆԻ ՀԵՐՈՍԱՄԱՐՏ
Ապարանի
հերոսամարտը հայ ազգի մղած եզակի կռիվներից է։ Այստեղ հիմնական կռվող ուժը
ճակատամարտի առաջին օրվանից մինչեւ հաղթական ավարտը ապարանցի
աշխարհազորայիններն էին։ Այդ նրանք են հավաքական որոշում կայացրել՝ փակել
թուրքի ճանապարհը եւ պահպանել սեփական ընտանիքների պատիվն ու
արժանապ
... Читать дальше »
Մանկավարժական համալսարանի գիտական գրադարանը պարբերաբար համալրվում է
նորագույն ուսումնական, գիտա-տեղեկատվական, գեղարվեստական գրքերով և
ամսագրերով. յուրաքանչյուր ամիս բոլոր մասնագիտությունների գծով գրադարանն ստանում է 50-ից ավել օտարալեզու ամսագիր:
Խաղաղությունը ձեռք է բերվում զենքով, զինվորով և գեներալով
11.05.2012
Արցախյան ազատամարտի մասնակից, գեներալ-լեյտենանտՄուրազ
Սարգսյանը ծնունդով կապանցի է: Անսահման հայրենասիրությունն ու երկրի
օրհասական վիճակը նրան ստիպել
են թողնել ծառայությունը ռուսական բանակում, վերադառնալ հայրենիք և
մասնակցել արցախյան գոյամարտին, իսկ հետագայում` նաև ազգային բանակի
կազմավորմանը:
Ապրիլի 24-ին Մանկավարժական համալսարանի պրոֆեսորադասախոսական
կազմը, ուսանողները` շուրջ 4000 հոգի, «Ո´չ թուրքական ժխտողականությանը»,
«Ո´չ մշակութային եղեռնին»,
«Ապրիլը նաև վերածննդի ամիս է»,«Միջազգային հանրության վճռականությունը
բարոյական է» և նման բովանդակությամբ այլ պաստառներով երթով բարձրացան
Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր` իրենց հարգանքի տուրքը մատուցելու Հայոց
ցեղասպանության անմեղ զոհերի հիշատակին:
Նոր մեթոդներ` անձի մեջ բռնության ռիսկը գնահատելու համար
18.04.2012 թ.
«Անձի
մեջ բռնության ռիսկի գնահատումը» թեմայով դասախոսությամբ այսօր
Մանկավարժական համալսարանի գիտական գրադարանի հումանիտար գրականության ընթերցասրահում հանդես եկավ Գլազգոյի Կալեդոնիան Համալսարանի
դատական կլինիկական հոգեբանության պրոֆեսոր, Հոգեբանության և իրավունքի
եվրոպական ասոցիացիայի նախագահ Դեյվիդ Կուկը:
Նա
ներկայացրեց բռնության ռիսկի գնահատումը Շոտլանդիայի բանտե
... Читать дальше »
Ապրիլի 17-ին Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում
հիմնադրման 90-ամյակի շրջանակում անցկացվող` «Փոխակերպվող հասարակության
զարգացման տեսական և
գործնական հիմնախնդիրներ» (փիլիսոփայական և հոգեբանական տեսանկյուններ)
թեմայով աննախադեպ միջազգային գիտաժողովի մասնաճյուղերը շարունակեցին
իրենց աշխատանքները: