Հանդիպում լսողության խանգարում ունեցող երեխաների հետ գիտական գրադարանում
01.03.2013
Այդ շրջանակում այսօր Մանկավարժական համալսարանում հյուրընկալվել
էին Երևանի լսողության խանգարում ունեցող երեխաների հատուկ կրթահամալիրի
աշակերտներն ու ուսուցիչները: Վերջիններս
շրջեցին թանգարանում և սուրդոթարգմանչուհի Անիկ Վարդանյանի մեկնաբանմամբ
ծանոթանացան բուհի պատմությանը, տարեգրությանը, պրոֆեսորադասախոսական
կազմին, անվանի շրջանավարտներին: Տեսածով տպավորված՝
նրանք այցելեցին նաև գիտական գրադարան. հյուրընկալ ու ջերմ մթնոլորտն
անմիջապես գրավեց երեխաներին. նրանցից մի քանիսը ընդունեցին գրադարանի
տնօրեն, պատմաբան, մշակութաբան, լրագրող Տիգրան Պետրոսյանցի առաջարկը՝
լինել գրադարանի մշտական այցելու:
«Գրքերի աշխարհը
տիեզերք է անեզր»՝ Եղիշե Չարենցի «Տաղ` ձոնված գրքերին»
ստեղծագործությունից հատված մեջբերեց Տիգրան Պետրոսյանցն ու հյուրերի հետ
շրջեց գրադարանում, նրանց ծանոթացրեց գրականության հարուստ ցանկին՝ նշելով,
որ այդ բոլոր գրքերը սպասում են իրենց: Աշակերտները հաճելիորեն զարմացան՝
իմանալով, որ լավագույն ընթերցողները գնահատվում են և արժանանում
խրախուսանքի:
Չխախտելով բարի ու լավ ավանդույթը՝ Տիգրան Պետրոսյանցը գրքեր նվիրեց նաև նրանց դպրոցի գրադարանին: Հյուրերը
եղան նաև Հատուկ կրթության ֆակուլտետում, որտեղ ծանոթացան բուհի բոլոր՝ և
հատկապես այդ ֆակուլտետի բաժիններին, մասնագիտություններին, միջազգային
համագործակցությանը, հատուկ կրթության բնագավառի առաջատար
հաստատություններին: Ֆակուլտետի դեկան,
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Արմինե Ավագյանն իր
գործընկերների անունից վստահեցրեց, որ պատրաստ են սիրով աջակցել նրանց նաև
ուսումնառության ընթացքում:
Դեկանը տեղեկացրեց, որ
«Տեմպուս»-ի շրջանակում նախատեսվում է համալրել դասախոսական կազմը՝ որոշակի
խնդիրներ ունեցող ուսանողների հետ աշխատելու նպատակով:
Միջազգային
մրցույթների մասնակից, պարուհի Իրինա Սողոմոնյանը սիրում է սովորել, իսկ
Մանկավարժականում սովորելու մասին՝ երազում: Բուհում շրջելուց հետո
հասկացել է, որ հենց այստեղ կարող է իրականացնել ծնողների երազանքը՝ ստանալ
բարձրագույն կրթություն և դառնալ լեզվաբան: Նրա
համադասարանցի Գրետա Ավագյանն արդեն երկրորդ անգամ է Մանկավարժականում: Նա
խոստովանում է՝ հիացած է տեսածով. բուհի թանգարանը, գրադարանն ու Հատուկ
կրթության ֆակուլտետ կհրավիրի նաև իր ընկերներին:
Աշակերտները
ակտիվորեն մասնակցեցին հարց ու պատասխանին. նրանք հետաքրքրվեցին բոլոր
այն պայմաններով, որոնք թույլ կտան իրենց նույնպես սովորել Մանկավարժական
համալսարանում:
Աշակերտներին ուղեկցող ուսուցիչները
հաստատեցին՝ բարձրագույն կրթություն ստանալու համար այս աշակերտներն ունեն
համապատասխան կարողություններ, պարզապես պետք է աջակցել նրանց՝
հաղթահարելու համար իրենց առջև ծառացած խնդիրները:
|